diumenge, 22 de febrer del 2015

Oh, benvinguts! Passeu, passeu!

Benvinguts aquells qui passeu per ací i que no teniu por de deixar-hi el temps que ens arrapa els ulls i les mans. 

Sense més protocol, anuncie el naixement d'aquest blog heterogeni i dispers per voluntat pròpia. No se cenyirà ben bé a cap temàtica ni a cap tipologia d'entrada, tot i que segurament tendiré a caure en pinzellades ràpides al voltant del còmic, de la literatura, de la llengua o de la música, els meus principals interessos (això pense hui, si més no; demà, qui-sap-lo...). Potser ho faré mitjançant ressenyes o meres evocacions i, molt probablement, també hi esbossaré dubtes docents. No vos ho prengueu al peu de la lletra (no vos prengueu ningú al peu de la lletra!).

Sóc professor de llengua catalana a la Universitat d'Alacant, lector empedreït de tebeos i literatura (més poesia i assaig que novel·la, val a dir) i àvid melòman des de The Beatles a John Coltrane passant per Kraftwerk (la música clàssica, més enllà d'excepcions, és una assignatura pendent: ningú no és perfecte, no?). Tot plegat es reflectirà en el blog perquè aquests temes em fan qui sóc i, plagiant Flaubert (si és certa l'anècdota, cosa que no em preocupa gens ni mica), podríem ben dir que aquest blog sóc jo.

Em pose molt pedant i seriós quan escric, però davant la pantalla estic fent-vos açò...

Fem avant, doncs. A voltes pam a pam, d'altres amb el vent als peus, però fem avant. I...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada